priority-software Priority-Software.Solutions

כדי לפתוח תעודת החזרה על בסיס הזמנת לקוח:

1.  היכנס למסך החזרות סחורה מלקוח.
הערה: בכל שלב של התהליך הבא תוכל להעביר את הטיפול בתעודה לעובד אחר, ע"י ציון שמו/ה בעמודה לטיפול (בלשונית פרטים כלליים).

2.  בעמודה מס. לקוח, בחר את הלקוח שהחזיר את הסחורה. מספר תעודה מופיע אוטומטית.

הערות:

·      במקרה של לקוח מזדמן, רשום את מספר הלקוח המזדמן. לאחר מכן, שנה את השם בעמודה שם לקוח ומלא את הכתובת ופרטים נוספים במסך הבן פרטי לקוח.

·      אם יש לזכות לקוח אחר בעד ההחזרה (שאינו מוגדר כלקוח משלם בהגדרות כספים ללקוחות של הלקוח הנוכחי), ציין את מספרו בעמודה לקוח משלם באותו מסך בן. חשבון לקוח זה יופיע אוטומטית בתנועת היומן שתיווצר, בעקבות סגירת חשבונית הזיכוי עבור תעודת החזרה זו.

3.  התאריך של היום מתמלא אוטומטית כתאריך ההחזרה. שנה זאת, לפי הצורך.

4.  לחץ על הלשונית פרטים כלליים. המחסן שאליו הסחורה מוחזרת מופיע אוטומטית, אך ניתן לשנותו. ציין איתור, לפי הצורך.

הערות:

·      אם הסחורה מוחזרת ליותר ממחסן אחד (או איתור), ציין את המחסן הראשי כאן. לאחר מכן, כאשר תפרט את התעודה, ציין את מחסן היעד של כל מוצר.

·      לחץ CHICLETH.gif כדי לשנות את מחסן ברירת המחדל עבור תעודות החזרה עתידיות

btn___20.gif

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)