priority-software Priority-Software.Solutions

הגדרת ניהול תהליכים של חשבוניות וחשבוניות זיכוי

הגדרת ניהול תהליכים מתבצעת באמצעותה הגדרת סטטוסים בתרשים לניהול תהליכים.

קיימים מספר סטטוסים המוגדרים מראש במערכת עבור כל סוג של חשבונית לקוח או חשבונית זיכוי, עליהם תוכל להוסיף כמה סטטוסים חדשים שתרצה. תוכל להגדיר קישורים בין הסטטוסים, להגדיר כללי ניהול תהליכים ולקבוע את תכונות הסטטוסים.

כדי להשתמש בתרשים לניהול תהליכים:

הרץ אחת מהתוכניות הבאות:

·  ניהול תהליך לחשבונית מרכזת (לחשבוניות מרכזות ולחשבוניות זיכוי).

·  ניהול תהליך לחשבונית מס

·  ניהול תהליך לחשבונית מס קבלה

·  ניהול תהליך לחשבונית חו"ל .

טיפים:

·  תוכל להוסיף סטטוסים או לשנות סטטוסים קיימים, במועד מאוחר יותר, לפי הצורך.

·  כדי לחסום באופן אוטומטי את האפשרות לסגור חשבונית לפני בדיקתה, סמן את העמודה תעודה בבדיקה עבור הסטטוס המוגדר מראש טיוטא.

·  כדי לעיין בהגדרות המאפיינים של כל הסטטוסים בבת אחת, היכנס לאחד המסכים הבאים:

·    סטטוסים לחשבונית מרכזת (עבור חשבוניות מרכזות וחשבוניות זיכוי).

·    סטטוסים לחשבונית מס

·    סטטוסים לחשבונית מס קבלה

·    סטטוסים לחשבונית חו"ל .

·  להוראות מפורטות אודות השימוש בתרשימים לניהול תהליכים, ראה את המדריך לממשק המשתמש.

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)