תקנות מס הכנסה מאפשרות לך לשלוח חשבוניות בדואר אלקטרוני במקום להדפיס מסמכי מקור. מסמכים הנשלחים כך נקראים "מסמכים ממוחשבים". הם צריכים לשאת חתימה אלקטרונית, ועל הלקוח לתת הסכמתו לקבלם קודם למשלוח.
· בתפריט
דואר
(בסרגל
התפריטים העליון), בחר בהגדרות
דואר, וסמן את
האפשרות דואר
יוצא נחתם אלקטרונית ע"י Outlook.
הערה:
אם
ברצונך שהדואר שנשלח יסומן אוטומטית לסינכרון חזרה
לפריוריטי
כמשימת
לקוח, יש לוודא שהאפשרות רשום
דואר כמשימות לקוח/ספק מסומנת, וערך
הקבוע MAILCRM נקבע ל-1
(במסך
קבועי מערכת).
· היכנס למסך הגדרות כספים ללקוחות , וסמן את העמודה מקבל מסמך ממוחשב עבור הלקוחות הרצויים.
www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |