כאשר מסומן ללקוח קבלת חשבונית מרכזת (במסך הגדרות כספים ללקוחות) ומפיקים חשבונית אוטומטית עבור התעודות לחיוב של הלקוח, התעודות מחויבות יחד בהתאם לסוג התעודה, הסוכן, הפרויקט אליו הן מקושרות ו/או ההזמנה המקורית (בהתאם לאופן הרצת התוכנית הכנת חשבוניות ולאופן הגדרתם של קבועים מסוימים במסך קבועי כספים.
מעבר לחלוקה זו של תעודות, תנאים נוספים צריכים להתקיים כדי שתעודות יחויבו יחד בחשבונית אחת:
· לכל התעודות צריך להיות לקוח משלם משותף (או לקוח רגיל, אם לא הוגדר לקוח משלם).
· צריך להיות להן קוד מס משותף.
· עליהן לגרום להופעת אותו סניף בחשבונית (בהתאם לערך הקבוע InvoiceBranch).
· עבור תשלומים לחוזה שרות: כרטיס אשראי או חשבון בנק המופיע בהם צריך להיות זה המוגדר להוראות קבע.
www.priority-software.solutionsConverted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |