priority-software Priority-Software.Solutions

3.  בעמודה איש קשר, ודא שרשום איש הקשר המתאים לחשבונית. שנה אותו, לפי הצורך.
הערה: תוכל להוסיף אנשי קשר של הלקוח, במסך אנשי קשר ללקוח, מסך הבן של מסך לקוחות. לפרטים נוספים, ראה אשף פתיחת לקוחות.

4.  התאריך של היום מתמלא באופן אוטומטי. שנה לפי הצורך.
הערה: תאריך החשבונית קובע את תאריך האסמכתא בתנועת היומן של חשבונית הזיכוי.

5.  אם החשבונית קשורה לפרויקט, רשום את מספר הפרויקט בלשונית פרויקט. פרטים נוספים.

6.  היכנס למסך הבן הזמנות לחשבונית. עבור כל הזמנה שמזוכה, ראשית סמן את העמודה החזרה, ולאחר מכן ציין את המספר הפנימי של ההזמנה או את מספר הזמנת הרכש של הלקוח.

7.  חזור למסך האב ורשום הערה בעמודה פרטים.

8.  לחץ על הלשונית תנאים כספיים. ודא כי קוד המע"מ נכון.

9.  לחץ על הלשונית משלוח. המחסן והאיתור מופיעים אוטומטית. לפי הצורך, שנה למחסן אליו הוחזרו הפריטים.
הערה: אם הסחורה הוחזרה ליותר ממחסן (או איתור) אחד, ציין את המחסן העיקרי כאן. בפירוט חשבונית הזיכוי, ציין את המחסן המתאים עבור כל שורה.

btn___20.gif

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)