תוכל לרשום זיכוי עבור החזרת סחורה באמצעות רישום ידני של חשבונית הזיכוי.
1. היכנס למסך
חשבוניות
מס.
הערה:
בכל שלב
בתהליך הבא, תוכל להעביר את הטיפול במסמך לעובד אחר, ע"י ציון שמו/ה
בעמודה לטיפול.
2. ציין את מספר הלקוח
שאמור לקבל את הזיכוי.
הערות:
· לחץ אם ללקוח המזמין מוגדר לקוח משלם
· במקרה של לקוח מזדמן, רשום את מספר הלקוח המזדמן. לאחר מכן, שנה את השם בעמודה שם לקוח ומלא את הכתובת ופרטים נוספים במסך הבן חשבונית - פרטים נוספים.
· מספר חשבונית זמני (עם קידומת T) יתמלא באופן אוטומטי בעמודה חשבונית כשתעזוב את השדה. מספר זה יוחלף במספר קבוע עם סגירת החשבונית, שישמש כמספר חשבונית הזיכוי בהדפסה.
3. בעמודה
איש
קשר, ודא שרשום איש
הקשר המתאים לחשבונית. שנה אותו, לפי הצורך.
הערה:
תוכל
להוסיף אנשי קשר של הלקוח, במסך
אנשי קשר ללקוח, מסך בן של
מסך לקוחות.
לפרטים נוספים, ראה
אשף פתיחת לקוחות.
4. התאריך של היום
מתמלא באופן אוטומטי כתאריך חשבונית הזיכוי. שנה לפי
הצורך.
הערה:
תאריך
החשבונית קובע את תאריך
האסמכתא בתנועת היומן של חשבונית הזיכוי.
5. בעמודה פרטים, רשום הערה קצרה הנוגעת לזיכוי.
6. אם הזיכוי הוא כנגד פרויקט, רשום את מספר הפרויקט תחת לשונית פרויקט. פרטים נוספים.
7. לחץ על לשונית תנאים כספיים. ודא כי קוד המע"מ נכון.
8. לחץ על
לשונית משלוח.
המחסן
והאיתור
מופיעים
אוטומטית. שנה לפי הצורך למחסן אליו הוחזרו
הפריטים.
הערה:
אם
הסחורה הוחזרה למחסן (או איתור) אחד יותר, ציין את המחסן העיקרי כאן.
בפירוט חשבונית הזיכוי, ציין את המחסן המתאים עבור כל
שורה.
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |