priority-software Priority-Software.Solutions

הגדרת ניהול תהליכים עבור קורסים

הגדרת ניהול תהליכים מתבצעת באמצעות הגדרת סטטוסים בתרשים ניהול התהליכים. באמצעותם תוכל לעקוב אחר השלב בו נמצא כל קורס.

תוכל ליצור סטטוסים, להגדיר קישורים בין הסטטוסים, להגדיר כללי זרימת תהליכים ולקבוע את תכונות הסטטוסים.

כדי להשתמש בתרשים ניהול התהליכים:

·  הרץ את התוכנית ניהול תהליך לקורסים .

טיפים:

·  ניתן להוסיף סטטוסים, או לחזור ולשנות את תכונותיהם, בשלב מאוחר יותר, לפי הצורך.

·  כדי לעיין בהגדרות המאפיינים של כל הסטטוסים בבת אחת, היכנס למסך סטטוסים לקורסים .

·  להוראות מפורטות אודות השימוש בתרשימי ניהול תהליכים, ראה את המדריך לממשק המשתמש.

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)