אם הפעולה הבעייתית או הפעולה הבאה אחריה מבוצעות אצל קבלן משנה, האם מקושר לקבלן המשנה המחסן המתאים (במסך ספקים)?
¬ אם נרשם מחסן שגוי בתעודה הרלוונטית, תקן את התעודה.
· אם מדובר בתעודה משלוח לקבלן משנה סופית, עליך ראשית לפתוח אותה מחדש על ידי הרצת התוכנית ביטול סגירת תעודה בהפעלה ישירה מהמסך.
· אם מדובר בתעודת קבלת סחורה מקבלן משנה סופית, עליך ראשית לפתוח אותה מחדש על ידי הרצת התוכנית ביטול סגירת תעודה בהפעלה ישירה מהמסך. אם התעודה חויבה כבר, לא ניתן לפתוח אותה ולעדכנה. במקרה זה, עליך לרשום תעודת קבלת סחורה נוספת המתקנת את הטעות, או לרשום העברה בין מחסנים.
האם קבלת מוצרים מקבלן המשנה נרשמה למחסן הרצפה הנכון?
¬ אם לא, תקן את תעודת קבלת הסחורה.
הערה: אם מדובר בתעודת קבלת סחורה מקבלן משנה סופית, עליך ראשית לפתוח אותה מחדש על ידי הרצת התוכנית ביטול סגירת תעודה בהפעלה ישירה מהמסך. אם התעודה חויבה כבר, לא ניתן לפתוח אותה ולעדכנה. במקרה זה, עליך לרשום תעודת קבלת סחורה נוספת המתקנת את הטעות, או לרשום העברה בין מחסנים.
· לחץ אם הבעיה לא נפתרה.
· אם הבעיה נפתרה:
· לחץ כדי לטפל במלאי שלילי נוסף
· לחץ כדי לטפל במלאי לא מקוזז
· לחץ כדי לחזור לתפריט הראשי
www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |