priority-software Priority-Software.Solutions

טיפול בתפוגת תוקף של מנות/פק"עות

אם למוצר הוגדרה תקופת תוקף, תאריך תפוגת התוקף שלו מחושב החל מהתאריך בו המנה נפתחה או הפק"ע נסגרה ועד לסיום התקופה שהוגדרה. ניתן לחדש תוקף לתקופות נוספות, עד למספר החידושים המקסימלי המוגדר.

הערה:

כדי להגדיר תקופת תוקף ומספר חידושים מקסימלי למוצר מסוים, הרץ את אשף הגדרות מוצר.

כדי להציג מנות/פק"עות שתוקפן עומד לפוג:

·  הפק את הדו"ח תכנון חידושי תוקף כדי לעיין בכל המנות והפק"עות שתאריך הניפוק המיועד שלהן (לרצפת הייצור) חל לאחר תאריכי התוקף שלהן.

כדי להציג לוג של תאריכי תוקף וחידושי תוקף:

·  הפק את הדו"ח טיפול בפגי תוקף, המציג את כל תאריכי התוקף וחידושי התוקף שחלים בתקופה נבחרת.

כדי לחדש תוקף של מנה או פק"ע:

1.  היכנס למסך טיפול בפגי תוקף.

2.  שלוף את המנה/פק"ע המבוקשת (למשל, לפי מספר מנה/פק"ע או תאריך תפוגת תוקף).
טיפ: אם אתה מעוניין לחדש תוקף של מספר מנות/פק"עות שתאריך התפוגה שלהן חל בחודש מסוים, שלוף אותן לפי החודש. דוגמה.

3.  ודא כי ניתן לחדש את תוקפה של המנה או הפק"ע. הסבר.

4.  היכנס למסך הבן דווח חידושי תוקף.

5.  רשום את התאריך בו תוקף המנה/פק"ע הנוכחית יחודש.

6.  אם למוצר מוגדרת תקופת תוקף, תאריך תפוגת התוקף של המנה/פק"ע מחושב אוטומטית. במקרה זה, ודא כי הוא נכון. אחרת, רשום את תאריך תפוגת התוקף.

homebtn.gif

www.priority-software.solutions
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)