תוכנה לניהול סוכני מכירות

פריוריטי היא תוכנה מתקדמת ביותר לניהול סוכני מכירות.

סוכני מכירות הינם סוכנים המתוגמלים על בסיס המכירות שלהם. הם יכולים לעבוד עבור החברה שלך או עבור חברה אחרת שמוכרת את מוצריך. פריוריטי מאפשרת מעקב אחר מכירות הסוכן והעמלות שלו.

עמלות של סוכני מכירות חיצוניים נרשמות בתעודות עמלות סוכן מכירות, אותן ניתן לפתוח אוטומטית לפי חשבוניות לקוח או קבלות שנרשמו על ידי הסוכן.

סוכני מכירות יכולים להיות עובדי החברה, המקבלים משכורת, או סוכנים חיצוניים, כולל לקוחות החברה שלך. סוכני מכירות חיצוניים מחייבים את החברה שלך עבור עמלותיהם דרך חשבוניות רכש; עקב זאת, עליהם להיות מוגדרים במערכת כספקים, בנוסף על הגדרתם כסוכני מכירות. יתר על כן, סוכני מכירות שהם גם לקוחות חייבים להיות מוגדרים כלקוחות, כספקים וכסוכני מכירות.

כלים אפשרים בתוכנה לניהול אנשי מכירות:

הגדרת שיעורי עמלה

ניתן להגדיר מראש את אחוז העמלה המגיעה לסוכן המכירות לפי לקוח, לפי משפחת מוצר או לפי סוכן מכירות.  כל עמלת ברירת מחדל המופיעה בחשבונית ניתנת לשינוי באופן ידני.

הקצאת סוכני מכירות ללקוחות

כאשר אותו סוכן מכירות תמיד עובד עם לקוח מסויים, ניתן לקשר את סוכן המכירות ללקוח. סוכן המכירות יופיע כברירת המחדל בכל הזמנת לקוח, אם כי ניתן להקצות לעיסקה סוכן אחר.

רישום תעודות עמלה

תעודת עמלות סוכן מספקת רישום מפורט של עמלות שצבר סוכן מכירות חיצוני. תוכל להכין את התעודות אוטומטית בקבוצה על בסיס חשבוניות לקוח שנרשמו על ידי סוכן המכירות, או ידנית, על בסיס חשבוניות לקוח או קבלות.

לאחר שרשמת חשבונית רכש עבור עמלה מסויימת, תוכל לקשר את תעודת העמלה לחשבונית, וכך להקל על רישום עיסקותיך עם סוכן המכירות.

דו”חות עבור סוכני מכירות

המערכת מספקת מספר דו”חות הרלוונטים לסוכני המכירות. רוב הדו”חות מופיעים בתפריט סוכנים. בנוסף להם, יכולים הדו”חות הבאים להיות לעזר

תקצירי משימות בהן מעורב סוכן מכירות מסויים:

·  דו”ח תקציר קשרי לקוחות לפי סוכן

 רשימה של אנשי קשר ללקוח לפי סוכן מכירות:

·  דו”ח הפניה לסוכן

 בהזמנות FOB לפי סוכן מכירות:

·   הדו”ח הזמנות סוכן (FOB) .

משלוחים ובקריאות שרות שלא חוייבו לפי סוכן מכירות:

·  הדו”ח תעודות שלא חויבו-לפי סוכן .

חובות לפי תקופות גיול של 30 יום לפי סוכן מכירות

·  הדו”ח גיול חובות לפי סוכן-סיכום תקופתי .

בחשבוניות עבור תשלום מסוים:

·   הדו”ח קבלות הסוכן .

Comments are closed.