גרסאות תוכנת Priority (פריוריטי)

פתרונות תוכנת Priority במגוון מוצרים ותחומים

מתאימה לדרישות חברות ותעשיות במגוון רחב ביותר של תחומים: רפואה, קמעונאות, ביטחון, הנדסה, ייצור, פיננסים וכספים, לוגיסטיקה ואחסנה, שרות, שווק, ניהול פרוייקטים ועוד…

לפניכם מגוון גרסאות ההפצה של תוכנת הפריוריטי:

Priority Pro:

Priority Pro מובילה היום כפתרון לניהול עסקים וארגונים אצל בסדר גודל בינוני במגוון רחב של תחומים.

Priority Pro, להרחבה >>>
Priority Pro מספקת מענה מקיף ומלא לצרכים העסקיים והארגוניים שלכם: מכספים ומשאבי אנוש, דרך מעקב אספקות, ניהול קשרי לקוחות וייצור, שרות לקוחות, מכירות, מלאי ועוד…

יישום של Priority מתבצע בתהליך פשוט ומהיר, הודות לארכיטקטורה ולטכנולוגיה המתקדמים, ולכלי הסבת הנתונים היעילים הכלולים במערכת. הגמישות ונוחות התפעול חוסכים את הצורך בצוות IT ייעודי לתמיכה במערכת, ומתבטאים בחסכון אדיר בעלויות התפעול.

התוצאה היא מערכת ERP נגישה ועלות בעלות כוללת (TCO) נמוכה, והופכים את Priority לפתרון ה-ERP החסכוני ביותר!

Priority Zoom:

פריוריטי-זום מביאה את תוכנת Priority לעסקים קטנים והמושג "כמו הגדולים…" קטן עליה!

Priority Zoom, להרחבה >>>
Priority Zoom מספקת לעסקים קטנים פתרון מושלם, קל ופשוט לניהול כל המשאבים של העסק . בעזרת Priority Zoom ניתן לנהל את כל היבטי העסק מכספים וניהול מלאי, ועד למכירות וניהול קשרי לקוחות. עם צמיחת העסק, התוכנה גדלה יחד אתכם והתשתית כבר מוכנה למעבר קל וחלק אל Priority Pro.

Priority Enterprise:

המענה המושלם לארגונים גדולים ובינלאומיים.

Priority Enterprise, להרחבה >>>
הצטרפו למותגים המובילים שכבר עובדים עם Priority Enterprise כדי לטפל בניהול ותפעול הארגון.אנו מבינים שארגונים גדולים כבר השקיעו כסף, זמן ומשאבים בתוכנות קיימות; לכן Priority Enterprise פתרון היברידי, שמאפשר להמשיך לעבוד עם התוכנות הקיימות תוך שיפור הביצועים וקיצוץ עלויות עם מערכת ERP טובה יותר.

לקוחות Priority Enterprise מנהלים ארגונים גדולים עם מאות ואלפי משתמשים, עם חברות רבות במספר מדינות, בלי שיושפעו מהמרחק הפיזי או הגבולות הגאוגרפיים. Priority היא המנוע שמתפעל את המורכבות הזו באופן חלק ויעיל.  

PrioriCity:

פריוריסיטי נועדה לניהול יעיל של רשויות מקומיות, לא רק לארגונים עסקיים מגיע את הטוב ביותר, גם לאזרחים.

PrioriCity, להרחבה >>>
רשויות מקומיות מתמודדות דרך קבע עם האתגר של עמידה במשאבים מוגבלים. לחץ תמידי לעמוד בדרישות התושבים תוך צמצום תקורות והוצאות הינם חלק מהיום יום של ארגונים מסוג זה. גרסת Priority, PrioriCity  מאפשרת להתמודד בצורה אפקטיבית עם אתגרים אלה על ידי טיפול בניהול חשבונאי, משאבי אנוש, דיווח, פעילויות פיתוח, ניהול פרויקטים וקמפיינים. הפתרון הארגוני מקצה לקצה של Priority מסייע באיחוד נתונים ממספר מחלקות, מחשוב תהליכים וכתוצאה מכך שיפור השירותים הניתנים לתושבים

Priority שכר ונוכחות:

תוכנה לניהול נוכחות העובדים מכל מקום, מודול הנוכחות משולב בתוך Priority, בנוסף תוכנת שכר מלאה ויעילה הניתנת לשימוש עם או בלי מערכת הנוכחות.

Priority שכר ונוכחות, להרחבה >>>
מערכת הנוכחות של Priority לרישום, ניתוח וניהול דיווחי הנוכחות וההעדרויות של העובדים, בשילוב עם מערכת השכר של Priority או בעבודה עם תוכנת שכר חיצונית, היא חוליה חיונית ביכולות של הארגון לנהל את כח האדם שלו. מודול ניהול הנוכחות של Priority מאפשרת להגדיר תנאי העסקה לקבוצות של עובדים או באופן פרטני לכל עובד.  בסוף תקופת השכר, המידע הגולמי על דיווחי שעות מעובד ומחושב לכל עובד להעברה למערכת השכר, החיצונית או זו של תוכנת Priority. מודול נוכחות מיועד לכל סוגי הארגונים, עם פתרונות לצורך של כל ארגון.

Comments are closed.